(L) How do I live without you
(F) I want to know
(L) How do I breathe without you
(F) If you ever go
(L) How do I ever
(合) Ever survive
 How do I
 How do I
 How do I live

(R) 當你的手還握在我手中
 沒有一次我還停留
 說不出口的感動
(F) 當你的手還握在我手中
 燦爛的笑容
(合)不論過多久
 都讓我心動※

(F) 每一天在你的懷裡等待
(R) 每一次我感覺你的存在
 不能重來
(F) 不願離開
(合)是永遠都燦爛的愛
(F) 每一天在你的夢裡等待
(R) 每一次我感覺你的存在
(F) So, how do I live
(R) How do I live
(合)How do I live without you★

(L) How do I live

Repeat ※ ★

(L)And tell me now

Repeat ★

(R) 每一次我感覺你的存在
 不能重來
(F) 不願離開
(合)是永遠都燦爛的愛
(F) 每一天在你的夢裡等待
(R) 每一次我感覺你的存在
(F) So, how do I live
(R) How do I live
(合)How do I live without you

(L)How do I live without you
 How do I breathe without you

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jessica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()